Tag Archive: Teen Sex Blogs

Ooops I was kinda naughty again!

teen phone chatOopsie, I was kinda naughty… again. See, I was babysitting for this guy that works at home, he said that it was real important to be quiet, that he couldn’t concentrate if we were noisy. So I was trying really hard to keep this little bitch super quiet but she fell down and scraped her knee and started totally bawling loud as fuck! I was freaking out, trying to get her to shut the fuck up when her daddy came out of his office. He was super pissed, the first thing he did was slap that little whore in the face so hard that he knocked her down on the floor. Then he grabbed her buy her hair and shoved his cock down her throat! I wasn’t expecting that but it really turned me on to see it and I think the daddy knew it.He bent me over and ripped off my panties, he said that he was gonna fuck me whether I wanted it or not but I was all like yes yes yes please fuck me!! Now he is gonna make me his permanent babysitter and this is one job I am gonna love!

It’s almost Father’s Day!

teen sex blogsDaddy! You know it’s almost father’s day and I’ve got some seriously fun plans for you and me! We’re going to do sooo many things, all day will be for us. I’ll wake you up with a blowjob, then a yummy breakfast and a massage while you eat. After that it’s round two of me sucking your cock while you watch the game on tv. But soon Daddy, your balls are going to yearn for something else. Something so tight, something like nothing else. What’s that? Oh yeah my tight little pussy! Hehe!!! You can’t do anything but let me sit right on it and take it. Take all the big and hard Daddy dick that has been working so hard for his little girl. Now I am going to work hard for you Daddy I am going to give you what you want and deserve. And you’re going to blow the biggest load in my tight little cunt, I’ll never complain about your cock Daddy cuz it always makes my tight holes gape and me beg for more.

I bet you wanna play with a girl like me!

teen sex blogsI bet you wanna play with a sexy young girl like me don’t you? I am super cute and really, really dirty just like Daddy taught me to be. I love to suck cock and I will let you fuck all my holes, nothing is off limits for me! I know what you’re thinking…aren’t I too young to be such a naughty little slut?! Well, hehe! Barely legal over here! I’ll choke on your dick until cum is dripping down my pretty little face. Make me your cum slut, and then fuck my little holes until your cock feels ALL better! I won’t be like your wife, I never ever nag or complain, I’m just here to fuck and suck and make you super happy every single day! I am going to be whatever you want me to be Daddy I promise! You are going to love playing with me I just know it and you know what else? I can’t wait to talk to you!!

Hot Teen Office Slut

adult phone chat summerI’m a dirty little whore. I love teasing and taunting men with my tight pink cunt. I was at a house party over the weekend. I had way too much to drink and went into exhibitionist mode. I never wear panties. I like men to have easy access to my sweet pussy. Now this party was not a wild party. I put the wild in a boring office party. Once I started giving men a glimpse of my sweet pink mound, the guys started dropping their drawers and whipping out their cocks. Turns out a bunch of boring suits really like to show a hot teen slut a good time. They started showing my mouth a good time first. I blew like 10 guys before I got gang banged. They were all sober, just horny. The drunk slut was getting trained on a kitchen floor. I livened an otherwise boring party up quite a bit. Now of course I am known as the office slut. But guess what? I don’t care. I will fuck them all again and blow them by the water cooler. I give great DICKtation.

We Give The BEST 2 Girl Phonesex

2 girl phonesex (5)

Mommy and I stay soaking wet! Actually just the other day, something happened that had me dripping and oh so horny.  It’s on my mind now, so I just have to tell you about it. You see, Daddy is a rich Daddy. But I think Daddy was too busy at the poker ring and lost a bit of money. He thought he would simply not pay those guys back…that’s not what happened. They broke into our house and Mommy and I ran to hide in the bathroom, but of course they found us. They tied Daddy up and loosely bound me and mom. They told Daddy they were going to fuck our holes raw, right in front of them. They had us look at Daddy and tell him how much we loved those cocks and tell him exactly how pathetic he was! Truth be told, mom and I were loving every second of it! But we pretended not to for the first hour, then we became greedy cocksucking whores…we can’t help it.

I kinda slutty but it’s all Daddy’s fault!

teen phone chatI’m kind of a slutty girl… but it is all Daddy’s fault! I mean really, what did he expect when he brought all those guys home for me to fuck?? Plus all those times that he fucked me too… how could I not turn into a total whore? I am addicted to sex, I want to fuck all day long every single day and I don’t care who knows it! I don’t just sit at home waiting for Daddy to bring guys home anymore either, I go out and find my own guys to fuck! Like my teachers and the guys I go to school with and random guys I see on the street… I’m not really very picky at all. If you have a nice big fat cock, I will want to fuck it! I am going to be a slut forever and ever… even if my daddy sometimes doesn’t like it! If he didn’t want me to be a slut, he shouldn’t have made me one!

You’ll love my teen sex blogs!

teen sex blogsYou are just gonna love my teen sex blogs, wanna know why? Because they are filled with all kinds of stories all about all the dirty things I do with my daddy and other guys! Like I can tell you all about yesterday when my daddy came home from work. I was such a good girl, I had dinner cooked and ready and I had slipped a sleeping pill in Mommy’s wine so she was passed out in the living room and couldn’t bother us. I brought him his food and sucked his cock while he was eating his dinner, I wanted to make sure he was nice and relaxed after his long day at work and I just knew that it was working. I don’t know how Daddy managed to eat his dinner without choking while I sucked his dick but he did, he even finished it while he was cumming in my mouth! Then he told me to lay down and he licked my pussy till I came all over his face… it felt so good I thought I was gonna die!

Daddys Girl Phone Sex

adult phone chat skylynnI am Daddy’s very favorite little girl, wanna know why? Cus I always do what he tells me to do! For real, I do anything he says to do and that’s why he likes me way better than he likes mommy hehe. I suck his dick whenever he wants me to and I Fuck him every single day too. I don’t nag him and I never, ever complain about anything cus Daddy has to deal with all that at work all day… He don’t need to deal with it at home too! Home time is time for relaxing and having some fun, not nagging and chores! I am a good girl for my daddy and you know what? I will be a very good girl for you too! Trust me, I know just what you need!

Eww Cucky Loserrrr

adult phone chat

Ewwwww! I just caught a little cucky loser wearing my panties and peeping in the window while I was fucking! Ugh he was so gross! He had his tiny little dick in my panties and he was just rubbing it like crazy so I definitely don’t want those back. It was super funny tho when I yelled at him, he froze up and couldn’t even move at all… Not even when I sent my lover out there to snatch him up and make him come inside. He was shaking and crying and begging me not to call the police, it was so funny all I could do was laugh. I told him that I wouldn’t call the police as long as he did whatever I told him to and he agreed pathetically fast. I told him that he made my stud’s cock go limp so he was gonna have to fix that for me and even tho he clearly didn’t want to, he opened his mouth and got to sucking! I guess I have a new little pet now huh?

I love to play when Daddy’s away!

teen sex blogsMy daddy is out of town for a whole week and I am ready to play! There is no way that I am going to be able to wait until Daddy gets home to get fucked, I simply can NOT wait for an entire week for sex! There is no way!! Nope, I am going to have lots of guys over, I might even have me a gangbang, why not? There is no one here to tell me no so I can do absolutely anything that I want to do! It’s going to be awesome, so so many guys all at once, all those big dicks in my face ready to be sucked… mmmmmmmm my panties are soaking wet just thinking about it! Ooooh, you know what? Maybe I should record the whole thing for Daddy to watch when he comes home! I bet he would really like that huh? Then he can see all the naughty things his little girl has been up to while he’s gone!

Older posts «